Hold gryden i kog efter events

Også efter events kan – og bør – du sætte dig selv og dit event i scene. Det betyder, at du skal stå klar og svare, når spørgsmål som ’hvad var det nu, ham der foredragsholderen sagde?’, ’ kan det virkelig passe, hvad den undersøgelse viste?’ eller ’hvad hed hende den dygtige ordstyrer nu lige?’ dukker op.

Det kan dog være lidt anstrengende at svare på enslydende mails igen og igen, så derfor kan du med fordel være på forkant og sende svarene (eller hvor de kan findes) ud sammen med de digitale swag bag – den kan du læse mere om i e-bogen 6+2+2 faglige værktøjer som sikrer engagerede deltagere.

Du kan også sende en mail med et link efterfølgende, så bare rolig, hvis overskuddet til en digital swag bag ikke er der, er du ikke helt fortabt.

Læs også: Eventkoordinator: I top 5 over de mest stressende jobs

Et oplagt sted at samle alle præsentationer, opfølgende svar og hvad der eller kunne dukke op er på platformen Zeetings, som fungerer som et perfekt samlingssted. Hertil kan alt materiale nemlig uploades af dig og talerne og efterfølgende downloades af interesserede deltagere.

Få e-bogen 6+2+2 faglige værktøjer som sikrer engagerede deltagere gratis her

Og udover præsentationerne, som deltagerne jo har set før, kan talerne – hvis de er ekstra engagerede – også bruge Zeetings som platform til at besvare de spørgsmål fra salen, som tiden (altså programmet) ikke tillod, at de nåede omkring.

På Zeetings kan deltagere altså efter events læse op på indholdet og eventuelt kommentere på det, og særligt sidstnævnte kan være en kæmpe fordel, når man arbejder for at holde engagementet højt i flere dage efter mødets egentlige slutning.

Læs også: Find dit konferencecenter på Sjælland

Også til feedback

Udover at give deltagerne info, tillader Zeetings også, at du stillet feedback-spørgsmål, som deltagerne kan besvare. Fokuser særligt på, hvordan du kan gøre arrangementet bedre næste gang, og hvad der var godt og skidt denne gang. På den måde medvirker deltagerne i høj grad til at højne standarden – og dermed engagementsniveauet.
Læs mere om Zeetings her og se en video til inspiration her.

Pris: En startprofil kan oprettes for 0 kroner. Hvis du ønsker at unlocke diverse Zeetings-features og bruge programmet til et 100+ events, kan du oprette en business-profil for 75$ pr. måned, svarende til 524 kr.
Download gratis e-bog: 6+2+2 Faglige værktøjer som sikrer engagerede deltagere